حریــم عشــق(سنگرســازان بـی سنگر)

حریــم عشــق(سنگرســازان بـی سنگر)

اگر شب قدر همان شبی است
که تقدیر عالم در آن تعیین می گردد ،
همه شب های جبهه شب قدر است...


آخرین نظرات

شهدا نظری بر این دل خسته کنید...

جمعه, ۱۱ فروردين ۱۳۹۶، ۰۲:۳۵ ق.ظ



بسم رب الشهدا و الصدیقین



عرض سلام و ادب...

امشب بعد از حدود شش ماه از آخرین مطلبم در سنگرسازان بی سنگر ، محضر شهیدی خواهیم بود که با عنوان بلاگمان یعنی " سنگرساز بی سنگر "  در تاریخ 18 شهریور سال 65 در جزیره مینو به درجه رفیع شهادت نائل آمده...


شهید عبدالعلی محمدبیگی...


امشب  به مطالبی در مورد این شهید سعید دست یافتم ، بطوری که حدود 5 ماه قبل فقط اسمی از شهید شنیده بودم ، آنهم بر حسب یک اتفاق...

.

.

.

ای شهید ، ای آنکه بر کرانه ازلی و ابدی وجود بر نشسته ای ، دستی بر آر و ما قبرستان نشینان عادات سخیف را نیز از این منجلاب بیرون کش...






سلام خدا به کربلا نرفته هایی که کربلایی شدند...





بی ربط نوشت:

+ هواتو کردم..من ِمجنون..من ِپریشون هواتو کردم
+ گریه م گرفته...دلم گرفته..مثل بچه مرده ها گریه م گرفته...
+ دار و ندارم مال تو..آقاجان...
+ پای دلم لنگه...ارباب دلم برات تنگه...
+ کربـــــــــــــــــــــــــلا...
+ شب جمعه ...
دوم رجب المرجب 1438...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۱۱
بی نشان 135

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی