حریــم عشــق(سنگرســازان بـی سنگر)

حریــم عشــق(سنگرســازان بـی سنگر)

اگر شب قدر همان شبی است
که تقدیر عالم در آن تعیین می گردد ،
همه شب های جبهه شب قدر است...


آخرین نظرات

عـطــر شهـــادت

يكشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۴، ۰۹:۲۲ ب.ظ


بسم رب الشهداء و الصدیقین




در این روزگار

گاهی عطر شهـادت

در کوچه پس کوچه های شهر می پـیـچــد

فدائیـــــــان زینب سلام الله علیها

یکی پس از دیگری

شهـد شهادت را از دست مولایشــــان می نوشند...

و نگاهم بر قافله شهــــدا خیره مانده است،

کـه چــه آرام آرام از مقابلـم می گذرند

و من چـه حیرانم در این کوچـــه سرگردانی...


شهید مدافع حرم...شهید مصطفی قاسم پور...

و به سان نام مبارکش ، " برگزیده " شد از طرف حضرت حق در راه دفاع از حریم ولایت نبوی...


برادر شهیدم؛

غریبانه رفتید و من

ملتمسانه می گویم

مدد کنید تا طی کنم این راه ناهموار را . . .



یا رادَّ ما قَدْ فات....


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۱۸
بی نشان 135

نظرات  (۱)

نفس میکشیدم
عطرحرم رو سر مزار این شهید نفس میکشیدم...
گذر تابوت از جلوی چشمهام..بدرقه ی قدم های من...نفس میکشیدم
صبر همسرشهید...دختر نازه شهید یسنای 3ساله...رقیه علیه السلام هم 3ساله بود...نفس میکشیدم...من,تو گریه های یسنا و یسناهارو نفس میکشیم..وای برمن...
پاسخ:
احسنت....
قیمت نفس کشیدنای ما....
وای بر ما....
مدیونیم نسبت به شهدا و خانواده هاشون....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی